niedziela, 25 stycznia 2015

O sobie.



 Hey.

To mój pierwszy post na tym blogu więc napisze coś o sobie. Mam na imie Wirginia i mam 16 lat . Mieszkam w Czuchowie , okolice Katowic , małe miasteczko , spokojne. Interesuje się sportem , trenuje od trzech lat piłkę ręczną . Mam 168 cm wzrostu i niebieskie oczy. Mam dosyć ciekawe życie, bo nie potrafię wysiedzieć na miejscu :D . Jestem raczej optymistką , zawsze znajdę jakąś dobrą stronę . Mam wokół siebie MEGA CUDOWNYCH przyjaciół ,obok siebie ale też i osoby z którymi dzieli mnie 600 km . Mimo tego ufam im najmocniej i mogę na nich zawsze liczyć. Dzięki nim wiem że moge WSZYSTKO :) . Lubie uszczęśliwiać osoby ,których uśmiech jest dla mnie strasznie ważny . Postaram pisać notki systematycznie przynajmniej raz w tygodniu . A teraz ide ogarnąć ściągi na moją ARCY ważną geografie xd







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz