niedziela, 8 lutego 2015

Historia internetowej przyjaźni .



Zastanawialiście się kiedyś czy internetowa przyjaźń istnieje?
 Ja nie,do dnia,w którym poznałam Halle-26.03.2014r.,dzięki Dawidowi.
Wszystko zaczęło się od tego, że doszłam na grupę Cziki Kwiatkowskiego i pomogłam Martynie kiedy potrzebowała wsparcia. Gdyby nie on nie wiedziałybyśmy nawet o swoim istnieniu. Ona znaczy dla mnie wszystko, mimo że nie pokonałyśmy jeszcze kilometrów, bo jest ich dosyć sporo, czuje jej obecność,tęsknota za nią mnie zabija. Kiedy jestem smutna,ona jest przy mnie , kiedy sie śmieje - ona też. Wiem że się spotkamy , oby jak najszybciej. Dzieli nas cała Polska, ale kilometry nie mają znaczenia, kiedy ktoś znaczy dla Ciebie wszystko.
Na tej grupie poznawałam i nadal poznaje na prawdę cudownych ludzi . Mam dosyć dużo internetowych przyjaciół. Ufam im bezgranicznie i wiem że tylko oni są mi w stanie pomóc , kiedy upadam. Z każdym z nich chciałabym spędzić chociaż 15 minut w swoim życiu.Zrobie wszystko  żeby to sie stało .

                                                                                                 JULITA.
Poznałam Julite. 16 grudnia,kiedy siedząc w mojej nie zbyt ciekawej szkole,w dniu kiedy, miałam same zastępstwa, dodałam posta na grupę , czy ktoś chciałby się ze mną ponudzić , tak wyszło  że Julita też miała  zastępstwa.

Wtedy myślałam że to tylko koleżanka, teraz pisząc chce mi sie ryczeć :') Jest Ona mega cudowną osobą,przez tak krótki okres czasu ,znaczy dla mnie cholernie dużo. Nie wiem co bym bez niej zrobiła, wczoraj kiedy w Forum ją ujrzałam serce przestało mi bić. Nie ukrywam bałam się tego spotkania, strasznie. Trzy godziny spędzone razem minęły tak szybko, nieubłaganie. Najlepiej jak mogły.

Że chciałabym wrócić czas. To udowodniło mi ,że są osoby na które można liczyć ; ZAWSZE.  Może i czasami nachodzą mnie gorsze momenty, ale wtedy one są przy mnie. Każda minuta z nimi jest minutą spełnionych marzeń. Dzięki tym osobą , wiem że "IP" istnieje.



                          INTERNETOWY PRZYJACIEL ISTNIEJE!
                 
  MIŁEGO CZYTANIA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz