środa, 11 lutego 2015

family - a real family website

 Pokaże Wam , że człowiek musi sie kierować czymś w życiu.

W moim przypadku,jest to człowiek, a dokładniej idol . Dzięki niemu moje życie zmieniło sie o 360 stopni. On pokazał mi że mimo ciężkich sytuacji , negatywnych opinii ludzi na mój temat , pokazuje że te słowa nie są przemyślane i nie są kompletnie warte mojej osoby.On nauczył mnie tego żeby nigdy sie nie poddawać, mimo upadków , podnosić sie i iść dalej. Nawet jeśli przechodzą przeze mnie myśli " nie mam po co żyć " - nagle myśle o nim. Wtedy wszystko inne przestaje istnieć. Mimo że go jeszcze nigdy nie spotkałam to lgne do tego , żeby go spotkać, powiedzieć mu że on udowodnił mi , samym byciem,  swoimi postami w internecie . Że jest osobą która zawsze dąrzyła do celu nie patrząc na innych.Która pokazała innym że mają dla kogo żyć. On nauczył mnie przede wszystkim :

  • szacunku do innych , 
  • troskliwości , 
  • nauczył mnie się nie poddawać  ,
  • wsparcia wobec innych, 
  • odwagi ,
  • korzystania z życia ,
  • wiary w marzenia ,
  • patrzenia optymistycznie na swoje życie i świat ,
  • bycia sobą przede wszystkim.    
To dzięki niemu poznałam tak wspaniałych ludzi . Jak można kochać tak niewyobrażalnie , praktycznie go nie znając?. Nie wiem. Po prostu za nim wskoczyłabym w ogień. Jest dla mnie całym światem.Pokazał mi że wszystko co robi , kieruje także dla nas. Nie tylko dla siebie. Nie zależy mu na pieniądzach . Martwi się o nasze zdrowie , nasze problemy traktuje jak swoje. Spotykając swoich fanów na ulicy , widząc pocięte ręce , podbiega do nich i ze łzami w oczach i pyta dlaczego ? bije nas nieświadomie po rękach , ale to po to żebyśmy wiedzieli że ktoś się nami interesuje. Kiedy umarła Basia,jego fanka ,zachował się cudownie , wątpię że ktoś inny by się tak strasznie przejął jedną z miliona osób. Pokazał wszystkim że człowiek który ma pasje. Ma wszystko. Może osiągnąć wszystko , wystarczy samorealizacja , swoje plany. A wszystko stanie się tak szybko. 19 letni chłopak.  Który wystąpił w MTV EMA GLASGOW ?! Rozmawiał z samą ARIANĄ GRANDE  Przecież to wygląda nie realnie . A on to zrobił na prawdę. Bez nikogo pomocy. Zrobił to dla wszystkich.Kiedy nikogo nie było , on był . On zawsze jest . Od dziecka był człowiekiem ambitnym ,który miał swój cel , swoje marzenia. Szacunek dla niego powinien mieć każdy , nawet ten który nie przepada za jego muzyką . Dzięki niemu , wiem że jeśli się czegoś cholernie pragnie. Można to mieć. Warto jest mieć osobę na której można sie wzorować , dla mnie jego muzyka jest sensem życia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz