niedziela, 8 marca 2015

Codzienność

                                                          Hejka :* 

Na wstępie przepraszam za taką długą przerwę , ale moje życie z dnia na dzień zmienia się tak że nie mam czasu żeby normalnie funkcjonować . Próbne egzaminy gimnazjalne , wycieczki ,szkoła do 16 , nauka , nauka i jeszcze raz nauka , walczę o dobre stopnie jak na razie jestem ZACHWYCONA z moich ocen :P 
Straciłam część życia .. ale to nie ważne , trzeba jakoś się pogodzić z tym , zapomnieć . Nie wiem jak temu zdołam ale dam rade. Ogólnie jestem zachwycona z wyników egzaminu próbnego , poszło o wiele lepiej niż oczekiwałam , niestety nie mam jeszcze wszystkich wyników , ale mam te o które najbardziej się bałam bo były cholernie trudne . Ale dałam rade! Bo jak nie ja to kto ? :D 
  • część matematyczno - przyrodnicza (87%)
  • część humanistyczna (57%)
  • język angielski (73%)
  • polski (68%) 

Ciepła dzisiaj , dzień kobiet ! Od rana dostałam cudowne życzenia . Niestety takie dni są dla mnie bardzo sztuczne , tak samo jak Walentynki . Nie chodzi o to żeby tylko w te święta sobie o nas przypominać , prawda? A teraz cieszmy sie tym że wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami -nareszcie ! : )) Życzę miłej niedzieli ! :* I jeszcze raz przepraszam.










Mile widziane komentarze ! :) 






1 komentarz:

  1. Bardzo trudno jest pisać posty regularnie, a jeszcze pogodzić z tym naukę. Mam ten sam problem, ale jak na razie posty są w miarę systematyczne i czekam już z utęsknieniem na jakiś spokojny czas w szkole. A co do Dnia Kobiet. Dostałam wyłącznie życzenia na snapie od kolegi i od koleżanek. Może i jest mi troche przykro, że dziadek i tata nie wspomnieli nic na ten temat, ale nie potrzebuję jakiś specjalnych życzeń, cieszę się, że w ogóle ja mogę złożyć im życzenia na dzień ojca i dziadka :)

    http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń